UVOĐENJE NOVIH IKT RJEŠENJA RADI POBOLJŠANJA TRŽIŠNOG POLOŽAJA PODUZEĆA

a) nabavljena i instalirana informatička oprema sa licenciranim programskim paketima u vrijednosti 129.969,60 kn ili 17.330 eura
(računala, server, printer/kopirka, računalna mreža i antivirus programi)

b) održana edukacija za zaposlenike na temu:
– napredno korištenja Worda 2007 i Excela 2007
– dijeljenje ICT resursa unutar ICT sustava
– sigurnosna pohrana podataka i zaštita sustava

c) Izrađen je vizualni identitet projekta sa tiskanim bannerom za predstavljanje javnosti, zajedno sa promidžbenim mapama kojima se informira javnost o sufinanciranju aktivnosti iz ovog projekta

Sljedeće aktivnosti kojima će se finalizirati projekt su:
a) održavanje završne konferencije s informiranjem javnosti o poboljšanjima poslovanja tvrtke Prostor eko d.o.o.
b) izrada finalnog Izvješća o uspješno provedenim aktivnostima iz projekta i realiziranim ciljevima;

Riječ direktora:

Kako je došlo do prijave na natječaj IKT i kandidiranje na natječaj objavljen od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta rekao je direktor g. Mladen Carek, dipl.ing.građ.

„Uvidjeli smo priliku da prijavom na ovaj natječaj možemo poboljšati uvjete sadašnjeg poslovanja našeg projektnog ureda uvođenjem novih tehnologija i računalnih programa, tako da smo odlučili pokušati. Imamo sjajan tim mladih stručnjaka u području građevine i arhitekture koji konstantno prate novitete i programska rješenja koja se primjenjuju u projektiranju, a za koja je nužno imati adekvatnu informatičku opremu. Kako je naša primarna djelatnost projektiranje u građevini, vizualizacijom projekata i brzinom izrade projektnih rješenja koja nam omogućuje nova tehnologija, možemo značajno povećati dosadašnju kvalitetu rada i imati zadovoljne klijente koji će se ponovno vraćati u naš ured. Time smo kroz provedbu zadanih aktivnosti ovog projekta, uspješno priveli kraju naše ulaganje i time poboljšali poslovne procese uz optimizaciju poslovanja i ujedno povećali konkurentnost na domaćem i inozemnom tržištu“.